Mysko min telefon tog jag ur laddningen klockan 05:10 imorse när jag gick upp. Har sen dess en användning på 1 tim 33 min och vänteläge 3 t 42m och nu ligger jag på 80 % .
Jag pratade med en av säljarna på Digital Inn i Stockholm när jag var där uppe, han rekommenderade mig att göra en fabriksåterställning för han körde beta med och hade bra batteritid. Jag brukar vid lunch tid (12) ha runt 50 % kvar av mitt batteri. Då har jag ringt lite , skickat nåt sms, haft sync mot klockan hela tiden samt spelat några minuter i ett spel som jag tycker är skoj för stunden. Jag misstänker att största boven är just det spelet för tittar jag senaste dygnet rapporten så har 35% av batteri åtgången varit den. Men det lustiga är att totalt speltid kanske 20 min på 24 timmar så det måste vara så in i ****** uselt optimerat ur batteri perspektiv.
Jag har testat att ladda telefon avstängd i 5 timmar för att sen starta upp den och köra hemknapp och powerknappen tills den loopar om, stängde av den satte på den igen och loopa om den igen . Inget resultat .