Vad är "en massa konstiga saker"? Om du vill veta om det finns fler som har drabbats, så blir det nog lättare om du beskriver problemen.
Vilken version av OS X kör du? Vilken version av iTunes?
iTunes 12.2.2.25. Och massa problem var en överdrift. Problemen är som följer:
1. Om du byter ifrån mitt bibliotek till apple music = Badboll...inte alltid men ofta nog
2. När denna badboll dyker upp så låser sig hela itunes och det måste tvångsavslutas och startas om.
3. Det konstiga med allt är att detta är de väldigt specificerade tillfällen då de dyker upp, annars är det ganska slumpmässigt. Oftast när det har med deras molntjänst att göra. Så länge man undviker den så är det för det mesta ok. Och det som är mysko med det är att det är ett problem som dykt upp de senaste fyra, fem dagarna som jag skrev och mig veterligen så har itunes inte uppdaterats då.
4. Detta problem är ännu värre i iOS, det händer kanske en eller två gånger om dagen att jag måste starta om telefon, vilken är en iphone 6 plus 128 gig med senaste uppdateringen ifall du undrar, då det inte går att starta musik appen alls utan bara får en vit skärm med det evigt snurrande hjulet på. Också detta är väldigt nytt och har inte förekommit förut.