Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wacom introducerar Bamboo Spark

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bamboo Spark är ett smart anteckningsblock från Wacom som digitaliserar användarnas analoga anteckningar.

Läs hela artikeln här

Detta låter som en produkt som jag skulle kunna har stor nytta av i mitt jobb! Testade ni den och verkade den bra i så fall?

Ursprungligen av kjellebelle:

Detta låter som en produkt som jag skulle kunna har stor nytta av i mitt jobb! Testade ni den och verkade den bra i så fall?

Penna + papper känns precis som vanligt. Skönt att klottra med eller så. Gillar man bläckpennor så funkar den här. Med en knapptryckning å lite tänkande (väldigt belastat nät på mässan) så dyker sidan upp i appen i paddan, streck för streck precis som jag skrev/ritade. Ja, tycker det här känns riktigt bra och hoppas få testa utförligare.

  • Medlem
  • Finspång
  • 2015-09-07 11:58

hur mycket jag än må gilla teknik så är det ändå papper och penna som gäller när det ska antecknas, klottras, skissas osv. Bamboo Spark ser riktigt intressant ut men det jag funderar mest på är hur precisionen är. Skriver väldigt smått imellanåt så det vill ju till att det blir läsligt på datorn också.

Väntar med spänning på mer tester

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Penna + papper känns precis som vanligt. Skönt att klottra med eller så. Gillar man bläckpennor så funkar den här. Med en knapptryckning å lite tänkande (väldigt belastat nät på mässan) så dyker sidan upp i appen i paddan, streck för streck precis som jag skrev/ritade. Ja, tycker det här känns riktigt bra och hoppas få testa utförligare.

Det låter ju perfekt, inväntar ert fullständiga test innan jag köper en dock tror jag. Tack för svaret!

  • Medlem
  • Northwood – Kronoberg
  • 2015-09-13 12:48

Anoto Livescribe är något likn där man skriver med en speciell penna på (osynligt) mönstrat papper!

https://itunes.apple.com/se/app/livescribe+/i...

1
Bevaka tråden