- Redaktionen
- Skribent ●
Som tidigare meddelats har nu Apple gjort det nya operativsystemet IOS 9 tillgängligt för användare.
Någon annan som inte kan ladda ner uppdateringen? Står bara att det misslyckas för mig både på min iPhone och iPad.
Någon annan som inte kan ladda ner uppdateringen? Står bara att det misslyckas för mig både på min iPhone och iPad.
Yes, jag får det hela tiden försökt minst 50 ggr.
Programuppdatering misslyckades. Inget ovanligt när det släpps nya uppdateringar från Apple.
OTA misslyckas, iTunes säger att det inte finns någon ännu (har 9.0 PB).
Samma här. Du har senaste version 8.
Med wifi - misslyckades.
Finns nog en överbelastning i alla fall på servrarna hos Apple
Tar hem den via iTunes till en iPhone 6+. 2,04GB och tog runt 3 minuter att få ner.
För mig står det att jag har den senaste uppdateringen (8.4.1) när jag försöker uppdatera via datorn
För mig står det att jag har den senaste uppdateringen (8.4.1) när jag försöker uppdatera via datorn
Testa igen. Allt beror ju på att vi på detta forum inte är ensamma om denna aktivitet just nu...
30/9.
Sorry, iOS X. Haha. Lite snabb att läsa där.
Undra om iOS också slutar räknas iom iOS X? iOS X 10.37.3.5 osv.
Jag försökte vara lite rolig men ingen verkar ha tid att läsa mitt i all uppdatering
Testa igen. Allt beror ju på att vi på detta forum inte är ensamma om denna aktivitet just nu...
Fick det precis att funka, men tar lite tid, precis som det brukar göra.
Fick igång det. Men när det var 1 minut kvar så stod det att det misslyckades
Är på verifiering nu - så hoppas kan man ju....
Nu har man iOS 9 på paddan! Förvånansvärt vad snabbt det gick när det väl hoppade igång!
"USA, Australien och Storbritannien får också den nya appen News som samlar och visar nyhetsartiklar från olika källor."
Källa: http://www.99mac.se/artikel/7624-apple-slappe...
"USA, Australien och Storbritannien får också den nya appen News som samlar och visar nyhetsartiklar från olika källor."
Källa: http://www.99mac.se/artikel/7624-apple-slappe...
Ah, det hade jag glömt...