Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5S modell?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur vet man viljen 5S modell man har?

Har tänkt att ladda hem IOS 8.4.1 igen..

//Thx!

Ursprungligen av キムɳイ○ᄊムㄎ:

Hur vet man viljen 5S modell man har?

Har tänkt att ladda hem IOS 8.4.1 igen..

//Thx!

Är den köpt här är det GSM.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Är den köpt här är det GSM.

Köpt från tre.

Exakt modell står på baksidan av telefonen, kan även se det under inställningar i telefonen.

Ursprungligen av hummel:

Exakt modell står på baksidan av telefonen, kan även se det under inställningar i telefonen.

Var då, jag hittar inte...

Snälla, jag ber om hjälp.

Det står inte något GSM CDMA på baksidan, eller i inställningar som jag kan hitta.

Hur gör jag då?

Det står inte något GSM CDMA på baksidan, eller i inställningar som jag kan hitta.

Hur gör jag då?

Du har redan fått svar av Ida

• Medlem
  • 2015-09-18 21:51

Hur gör jag då?

Du har köpt den från Tre, i Sverige. Det är GSM.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2015-09-18 22:27

Var då, jag hittar inte...

Snälla, jag ber om hjälp.

Du fick ju svar redan i inlägg #2, varför frågar du igen? Litar du inte på svaret bör du ange varför, tycker jag.

Ursprungligen av kenjon:

Du fick ju svar redan i inlägg #2, varför frågar du igen? Litar du inte på svaret bör du ange varför, tycker jag.

Jag missförstod nog, jag tänkte att när hon sa "här" så menade hon via 99mac. Och där har jag ju ej köpt mobilen.

...tänkte att när hon sa "här" så menade hon via 99mac...

Varför i hela världen skulle "här" betyda via 99mac? 99mac är inte en butik. Här säljs inga telefoner, mer än möjligtvis några stycken via privatannonserna. Det missförståndet var verkligen ett första klassens hjärnsläpp.

Här kan du se alla modeller, och vilka länder som har respektive modell: http://www.apple.com/iphone/LTE/

1
Bevaka tråden