Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har dessa appar som har komplikationer, men ingen av dom är en favo att ha där.
Hade hoppats på Dataman, men den visar bara en bock för ok istf siffrorna tyvärr.
Star Walk 2
DataMan
iTranslate
Night Sky
Trivia Crack
I iPhone appen för Watch får man ju en lista på appar som har komplikationer vilket underlättar för att veta vad man kan lägga dit utan att behöva leta/testa leta med scrollhjulet, men finns det någon lista för att se vilka som körs på Watch lokalt (native)?
I iPhone appen för Watch får man ju en lista på appar som har komplikationer vilket underlättar för att veta vad man kan lägga dit utan att behöva leta/testa leta med scrollhjulet, men finns det någon lista för att se vilka som körs på Watch lokalt (native)?
Du menar vilka APPAR som körs native? Ja, det kan man se.
Det ser du då appar som inte körs native har app-namnet under den snurrande cirkeln vid uppstart, till skillnad från appar som körs native då dessa har app-namnet uppe till vänster på skärmen.
Den skulle jag vilja ha och det finns ju några vettiga utvecklare som skulle kunna presentera en sådan, som Forza och Livescore för att ta två exempel.
Du menar vilka APPAR som körs native? Ja, det kan man se.
Det ser du då appar som inte körs native har app-namnet under den snurrande cirkeln vid uppstart, till skillnad från appar som körs native då dessa har app-namnet uppe till vänster på skärmen.
Vi menar nog samma sak. Under komplikationer har jag bara 2 stycken än så länge. Tycker också det skulle vara bra med en sammanställning på vilka appar som har det. Likaså tycker jag att det på AppStore borde finnas en avdelning för alla appar till Watch. Söker man - finns det massor. Men en egen avdelning vore inte dumt. Dom som finns i appen Watch - är ju bara en bråkdel.
Vi menar nog samma sak. Under komplikationer har jag bara 2 stycken än så länge. Tycker också det skulle vara bra med en sammanställning på vilka appar som har det. Likaså tycker jag att det på AppStore borde finnas en avdelning för alla appar till Watch. Söker man - finns det massor. Men en egen avdelning vore inte dumt. Dom som finns i appen Watch - är ju bara en bråkdel.
Alla appar som kan visas som komplikationer finns i en lista på iPhonens Watch app. Jag har 5 st där nu, men ingen bra/intressant nog för att lägga upp som komplikation.
Appar som under WOS2 kan köras direkt på Watch kan man inte se på någon lista, utan man märker det först antingen om det står om det i iTunes app-stor för resp. app eller om man startar appen på klockan så syns det under uppstartsfasen om den är native.
Om man söker på "apple watch" i iTunes får man upp rätt många appar, men om det är alla vet jag inte, så håller med dig där.