Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Att be Siri spela engelsk musik funkar riktigt dåligt sedan jag växlat till Svenska Siri.
Det gäller naturligtvis alla ord som som kan sammanblandas mellan svenska och engelska...
Men, ändå... Känns tråkigt...
Nej och det är riktigt störande! Har valt Siri på engelska då det fungerar bättre!
Någon som har en lösning på detta problem? Synd man inte kan använda Svenska och Engelska men det klarar nog inte Siri då blir hon nog mest Sur(i) på mig.
Var också med om det problemet tidigare men inte nu längre. Funkar i princip perfekt, även om den ibland har fel. Använder iOS9 beta, så kanske Siri är mer utvecklad där. Så håll ut!:)
Att be Siri spela engelsk musik funkar riktigt dåligt sedan jag växlat till Svenska Siri.
Det gäller naturligtvis alla ord som som kan sammanblandas mellan svenska och engelska...
Men, ändå... Känns tråkigt...
Skakar liv i tråden, försöker med Siri iOS 11 på svenska att säga ”öppna Norwegian appen”. Helt omöjligt. Att göra samma med SAS appen funkar naturligtvis perfekt. Bara flyga med Sas, eller. :)Någon som har en idé om hur man får detta att funka?