Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple TV 4 och radio

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
På min Apple TV 3 kunde jag lyssna på massa olika radio kanaler - speciellt min favorit genre - Country. Nu på min nya Apple TV 4 så hittar jag ingeting för att lyssna på olika radio kanaler, har Apple tagit bort den möjligheten?

• Medlem
  • Hjo
  • 2015-12-04 06:17
Ursprungligen av ZelleR:

Hej!
På min Apple TV 3 kunde jag lyssna på massa olika radio kanaler - speciellt min favorit genre - Country. Nu på min nya Apple TV 4 så hittar jag ingeting för att lyssna på olika radio kanaler, har Apple tagit bort den möjligheten?

Du får leta mer, jag såg häromdan en en hel del appar som erbjöd radiostationer från hela världen.
Sök på "radio"?

Skillnaden är att nu går man via appar istället för att ha radiotjänsten integrerad i "operativet".

• Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2015-12-04 11:21

De finns kvar, men du får söka efter dem i Musikappen.

Ursprungligen av reboot81:

De finns kvar, men du får söka efter dem i Musikappen.

Finns inte "genre" Country - ser iaf inte den.

Ursprungligen av Hjopek:

Du får leta mer, jag såg häromdan en en hel del appar som erbjöd radiostationer från hela världen.
Sök på "radio"?

Jo det finns många radio appar men det syns inte ifall det är några country stationer, jag betalar mer än gärna för bra radio app bara den har massa country stationer - får leta vidare..

• Medlem
  • Skellefteå
  • 2015-12-05 17:07

Är jag blind om jag inte hittar Podcaster i nya AppleTV - medan den är std i min gen3? (Snuddar ju ungefär ämnet - kändes onödigt starta en ny tråd).

Ursprungligen av psike:

Är jag blind om jag inte hittar Podcaster i nya AppleTV - medan den är std i min gen3? (Snuddar ju ungefär ämnet - kändes onödigt starta en ny tråd).

Finns inte. Än..

1
Bevaka tråden