Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes Radio läggs ned

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples radiotjänst Itunes Radio läggs ned, och motsvarande reklambaserade radiostationer i Apple Music försvinner. Kvar för den som inte betalar blir bara Beats 1.

Läs hela artikeln här

Kommer man fortfarande kunna generera "egen radiostation" baserade på en låt man har i iTunes?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-01-18 19:50

Nej det var väl den funktionen som fanns i iTunes Radio. Däremot kan du väl få en "egen" spellista baserad på dina låtar i Apple Music.

Ursprungligen av kenjon:

Nej det var väl den funktionen som fanns i iTunes Radio. Däremot kan du väl få en "egen" spellista baserad på dina låtar i Apple Music.

Hmmm, hur funkar det då, för det låter som samma sak tycker jag?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-01-19 00:20

Resultatet blir kanske liknande, men i det förra fallet hade du väl ingen kontroll på vad som spelas. I det senare kan du hoppa som du vill mellan låtarna.

Ursprungligen av kenjon:

Resultatet blir kanske liknande, men i det förra fallet hade du väl ingen kontroll på vad som spelas. I det senare kan du hoppa som du vill mellan låtarna.

Ah, ok, men spelar ingen roll för mig då jag inte håller på och hoppar mellan låtar utan spelar det som kommer

1
Bevaka tråden