Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Carplay utses till årets teknik

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apples Carplay utses till "bästa individuella teknikfunktion i en bil" av Autoblog på den internationella bilmässan i Detroit.

Läs hela artikeln här

Fantastiskt att konsumenterna kan ta med sig Apples kartor direkt in i bilen. Speciellt med tanke på att de i vissa delar av världen (läs: Sverige bl.a) är sämre än Googles motsvarighet. Jag hoppas på att producenterna förr eller senare förstår att de hellre kan få köra Android Auto.

Ursprungligen av oldpeer:

Fantastiskt att konsumenterna kan ta med sig Apples kartor direkt in i bilen. Speciellt med tanke på att de i vissa delar av världen (läs: Sverige bl.a) är sämre än Googles motsvarighet. Jag hoppas på att producenterna förr eller senare förstår att de hellre kan få köra Android Auto.

Producenter?
Jag håller med dig om Maps men verkar ändå som fler bilkunder är ute efter Apples motsvarighet än androids i USA.
Kan nog ha en hel del i att göra varför Apples tjänst vann.
Saker som säljer vinner alltid.
Vi tillhör ju tyvärr en minoritet vad gäller teknik så vad som än är nytt i USA får vi vänta minst 5 år på.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-01-20 15:07
Ursprungligen av oldpeer:

Fantastiskt att konsumenterna kan ta med sig Apples kartor direkt in i bilen. Speciellt med tanke på att de i vissa delar av världen (läs: Sverige bl.a) är sämre än Googles motsvarighet. Jag hoppas på att producenterna förr eller senare förstår att de hellre kan få köra Android Auto.

Jag har inga som helst problem med Apple Maps. Vad skulle vara problem med det?

Ursprungligen av oldpeer:

Fantastiskt att konsumenterna kan ta med sig Apples kartor direkt in i bilen. Speciellt med tanke på att de i vissa delar av världen (läs: Sverige bl.a) är sämre än Googles motsvarighet. Jag hoppas på att producenterna förr eller senare förstår att de hellre kan få köra Android Auto.

Är de? Det var problem vid starten men är de sämre nu? Vad baserar du det på?

  • Medlem
  • 2016-01-20 15:45

Själv tycker jag att Apples kartor är snyggare än Google Maps.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-01-21 10:09
Ursprungligen av zinned:

Jag har inga som helst problem med Apple Maps. Vad skulle vara problem med det?

Den hittar fortfarande inte hem till mig.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-01-21 10:10
Ursprungligen av WiFi:

Själv tycker jag att Apples kartor är snyggare än Google Maps.

Oja, Apples kartor är vettigare, men tyvärr är informationen mer bristfällig än googles.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-01-21 14:01
Ursprungligen av juanito:

Den hittar fortfarande inte hem till mig.

Behöver den det?

  • Medlem
  • International user
  • 2016-01-21 16:51
Ursprungligen av kenjon:

Behöver den det?

Nej jag hittar, men alla andra skogstroll då?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-01-21 17:48
Ursprungligen av juanito:

Den hittar fortfarande inte hem till mig.

Vilken grotta bor du i?

Använder själv CarPlay och är nöjd med det. Apples kartor funkar också bra, dock saknar jag en sak, att kunna ladda ner kartor offline så jag kan använda dem när jag kör utomlands också utan att bli ruinerad...
Någon som vet något om det kommer bli aktuellt?!?!

Ursprungligen av martinpuh:

Använder själv CarPlay och är nöjd med det. Apples kartor funkar också bra, dock saknar jag en sak, att kunna ladda ner kartor offline så jag kan använda dem när jag kör utomlands också utan att bli ruinerad...
Någon som vet något om det kommer bli aktuellt?!?!

Köp ett lokalt kontantkort.

1
Bevaka tråden