Hej skulle fixa det här med att byta ut mina 3 laddare som är fel, försökte via webben fyllde i serienr. På ipaden då kom det upp att den var för gammal och det gick inte att komma vidare, men det kom upp ett "erbjudande" om att jag kunde betala 249kr för att få support!!!
Provade då att ringa och fick svar och jag uppgav serienr. Fick vänta några minuter..... Sen säger han att serienr. Inte fanns? Sa det igen fick vänta igen.... Sen kom han tillbaka och börja prata om att jag måste stänga av hitta min iphone, varför de sa jag? Nä ok det går nog ändå, han svamlade om allt möjligt och omöjligt sen ville han ha min adress så han kunde skicka dom, ok självklart sen ville han betalt för dom, och pengarna skulle ja få tillbaka sen jag skickat in dom gamla!!!??? Då sa ja tack och adjö, tycker de verkade skumt han ville säkert ha mitt kortnr. Också då så han kunde ta betalt för laddarna. Hur jädrans svårt ska de vara att få laddarna, det är ju fel på dom på nåt vis, skicka nya punkt slut varför ska jag betala dom för??