Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering i Appstore

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2016-02-11 18:40

Har ett mycket konstigt "problem". När jag några uppdateringar i min tele så går jag in och trycker uppdatera alla. Då kommer en dialogruta fram och vill att jag ska skriva mitt lösenord till Appstore. Jag får inga möjligheter att använda fingeravtrycksläsaren.
Men om jag uppdaterar varje app för sig själv, rullar allt på av sig själv. Inget stort problem men ack så irriterande.

Vore roligt att höra om någon av er har upplevt detsamma. Luren jag använder är en 6s med iOs 9.2.1

• Medlem
  • Stockholm
  • 2016-02-11 19:34

Jag har en iphone 5 med iOS 9.2.1 och har aldrig upplevt detta problem

Ursprungligen av Gnulia:

Jag har en iphone 5 med iOS 9.2.1 och har aldrig upplevt detta problem

iPhone 5S då kanske IOM att iPhone 5 saknar sensorn i hemknappen.

Till TS: får du detta efter att din telefon har startats om?

• Medlem
  • Bästkusten
  • 2016-02-11 20:36
Ursprungligen av barbapappa_86:

iPhone 5S då kanske IOM att iPhone 5 saknar sensorn i hemknappen.

Till TS: får du detta efter att din telefon har startats om?

Provat startat om. Samma resultat.

Ursprungligen av The Cat:

Provat startat om. Samma resultat.

Menar att om du får detta efter en omstart, inte att du skulle starta om i felsökningssyfte.

• Medlem
  • Bästkusten
  • 2016-02-12 08:45

Jag får det ALLTID. Oavsett när och hur. Har provat att stänga av/på touch id i iCloud / AppStore. Nu när försökt allt så finner jag det mest komiskt. Nästan roligt att ha ett "unikt" fel. ?

Ursprungligen av The Cat:

Jag får det ALLTID. Oavsett när och hur. Har provat att stänga av/på touch id i iCloud / AppStore. Nu när försökt allt så finner jag det mest komiskt. Nästan roligt att ha ett "unikt" fel. ?

Testa förslagen här:
https://discussions.apple.com/thread/5504026?...

Fungerar inte det så kan du testa att återställa och synka tillbaka din säkerhetskopia. Fungerar inte det heller så kan du testa att återställa utan att synka tillbaka säkerhetskopian och se om problemet kvarstår.

1
Bevaka tråden