Tja!
Nu är jag trött på mitt problem jag haft så länge, har inte orkat engagera mig att försöka åtgärda det men nu hoppas jag på hjälp via detta forum.
Jag har en MacBook Pro (OS X Lion 10.7.5) och använder Mozilla Firefox som webbläsare.
Alltid när jag går in på facebook och ska kolla videos så får jag ett jämt knaster konstant när jag spelar upp videos. Detta sker även om det är små mobilinspelningar som kompisar spelat in som inte ska kräva så mycket internetkraft. Jag är musiker och kollar mycket musikrelaterade prylar på detta sätt och det är otroligt frustrerade när jag ska försöka lyssna på något så hör jag det där jobbiga knastret konstant.
Enklast skulle väl vara om jag skulle spela in ett kort klipp så ni skulle få höra hur det låter, men vad jag kan se kan man inte bifoga videofiler i detta inlägg, kan dock skicka separat om det är någon som skulle vara intresserad att ta sig an problemet.
Jag har även testat med andra webbläsare som Safari och Opera, men det är samma sak där, knaster knaster!
Ibland kan det fungera att det låter normalt, men så fort jag snabbspolar eller hoppar framåt i klippet så börjar det knastra igen.
Någon som kan hjälpa mig?
//Emil