Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Samsung lägger ner Milk Music

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung uppges vara på väg att lägga ner sin strömmande musiktjänst Milk Music, på grund av för låga intäkter och få användare.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-03-07 16:39

Vad skriver ni, hade Samsung en strömmande musiktjänst det har jag missat

Och nu skall den läggas ned och jag som kanske hade bytt ut Spotify ; -)

Ursprungligen av PaO:

Vad skriver ni, hade Samsung en strömmande musiktjänst det har jag missat

Och nu skall den läggas ned och jag som kanske hade bytt ut Spotify ; -)

Jag fick först höra talas om det när Samaung ryktades vara intresserade av Tidal, eller vad den där hiphop-snubben nu kallade det.

Ur askan i elden...

  • Medlem
  • 2016-03-07 20:12
Ursprungligen av Segas:

Jag fick först höra talas om det när Samaung ryktades vara intresserade av Tidal, eller vad den där hiphop-snubben nu kallade det.

Ur askan i elden...

Även om jag gillar Samsung och S7 Edge är en makalös telefon så är det bara Apple och Spotify som kan få det att fungera fullt ut. Google music kanske men inte i samma liga som Apple music och Spotify. Samsung lägg pengarna på annat

Ursprungligen av PaO:

Även om jag gillar Samsung och S7 Edge är en makalös telefon så är det bara Apple och Spotify som kan få det att fungera fullt ut. Google music kanske men inte i samma liga som Apple music och Spotify. Samsung lägg pengarna på annat

Ja, jag instämmer. Samsung har enorm potential att kunna göra något fräscht, men fler aktörer i music-streamingen känns väl sådär genomtänkt.

För, se hur det gick för Tidal. ?

  • Medlem
  • 2016-03-08 05:10
Ursprungligen av Segas:

Ja, jag instämmer. Samsung har enorm potential att kunna göra något fräscht, men fler aktörer i music-streamingen känns väl sådär genomtänkt.

För, se hur det gick för Tidal. ?

Ja och för Samsung att köpa Tidal är nog ingen lysande idé heller tycker jag. Nej att slå sig in på musikstreaming marknaden strunta i det och se till att få ut Project valley på marknaden istället

1
Bevaka tråden