Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har en macbook mid 2012 som jag satte in en samsung SSD redan då jag köpte den hösten 2012. Sista tiden har min mbp betett sig konstigt så jag skaffade CCC för att klona den. Fick då detta felmeddelande. Är det idé att formatera om SSD:n?
Jag har en macbook mid 2012 som jag satte in en samsung SSD redan då jag köpte den hösten 2012. Sista tiden har min mbp betett sig konstigt så jag skaffade CCC för att klona den. Fick då detta felmeddelande. Är det idé att formatera om SSD:n?
Nu har jag lyckats göra en bootbar CD och uppgraderat Firmware, men det strular fortfarande. Hmmm. Vad tror ni om att omformatera SSD:n och lägga in allt igen via TimeMachine?
Nu har jag lyckats göra en bootbar CD och uppgraderat Firmware, men det strular fortfarande. Hmmm. Vad tror ni om att omformatera SSD:n och lägga in allt igen via TimeMachine?
Jag tycker att du ska utnyttja den femåriga garantin "5 years limited (client PC use only)" som anges här: http://www.samsung.com/global/business/semico...
Din SSD har fysiska fel och det ska omfattas av garantin.