Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Fast Facebooks chatt-app suger väl inte batterier och du behöver inte ha ett Facebookkonto för att använda den, du kan lägga till ett mobilnummer istället om du inte har Facebookkonto.
Fast Facebooks chatt-app suger väl inte batterier och du behöver inte ha ett Facebookkonto för att använda den, du kan lägga till ett mobilnummer istället om du inte har Facebookkonto.
Jag kommer definitivt inte att använda Messenger-appen, den suger. Om FB tar bort sin chatt får jag väl använda någon annan istället. Reklam vill jag absolut slippa också!
Jag testar mobilversionen av Trillian just nu. Den funkar helt okej som stand alone-messengerapp. Ska använda den lite mer och se om den går att stå ut med i längden.