Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPhone 6s plus är helt låst!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Något som aldrig hänt innan hände igår kväll. Efter att några kompisar slagit in fel kod några gånger på min telefon låste den sig. När jag försökte låsa upp den imorse, gick inte detta, trots att jag VET att jag slog rätt kod. Det stod att telefonen var avaktiverad, "försök om 60 min igen". Samma sak hände andra gången. Nu står det bara att den är avaktiverad och att jag ska ansluta till iTunes. Gjorde detta först hos en kompis, men det funkade inte, tänkte att det är väl för att min telefon inte är kopplad till hans dator. Provade nu på min egen dator när jag kom hem, och får då detta felmeddelande i iTunes. Saken är ju att jag inte kan slå in en kod längre på telefonen! Går jag till icloud.com hittar den heller inte enheten där, kan alltså inte fjärradera. Jag förstår verkligen inte vad som hänt! Vad göra? Hjälp!

Kan du inte lösenkoden så kan du testa att sätta den i DFU-läge och återställa den i iTunes. Annars är det att prata med Apple.

1
Bevaka tråden