Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

leveranstid från eBay

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av RolexJocke:

Oftast väljer köparen det billigaste fraktalternativet och då tar det sin tid.

Citerade du nu fel person?

Ursprungligen av Borttaget:

Citerade du nu fel person?

Nix, jag bara höll med dig.

Senast redigerat 2018-07-23 15:10

Lång väntetid

Nu kanske inte detta hör till men jag beställde en Pike tröja från England den 15:e maj och frakten var Global shipping, säljaren skickade måndagen den 16:e maj och jag har än idag inte fått varan! Det ska väl ändå inte ta snart 3 månader innan man får sin vara, har inte fått den än och säljaren har över 1000 omdömen som är 99.9% positiva! Är det normalt att vänta såhär länge innan man får en vara då det är som sagt global shipping?

Tilläggas att jag har handlat saker innan på EBay och då har det gått snabbt innan varan har kommit

Ursprungligen av Törndalen:

Nu kanske inte detta hör till men jag beställde en Pike tröja från England den 15:e maj och frakten var Global shipping, säljaren skickade måndagen den 16:e maj och jag har än idag inte fått varan! Det ska väl ändå inte ta snart 3 månader innan man får sin vara, har inte fått den än och säljaren har över 1000 omdömen som är 99.9% positiva! Är det normalt att vänta såhär länge innan man får en vara då det är som sagt global shipping?

Det är inte eBay som skickar något. Vad stog det för estimerad leveranstid? Länka till produkten.
Är det Kina-grejer så kan det ta lååång tid om man har otur.

Ursprungligen av keptang:

Det är inte eBay som skickar något. Vad stog det för estimerad leveranstid? Länka till produkten.
Är det Kina-grejer så kan det ta lååång tid om man har otur.

Ne det vet jag utan jag menade säljaren som skickade, först var det international shipping UK och det skulle vara framme senast 31:a maj och det var den för det var tracking på den, men sen efter det skulle den skickas som Global shipping och det var ingen tracking på det utan står bara N/A, så jag vet att den inte har skickats från Kina i alla fall!

Har gjort något galet och hittar inte det så jag kan länka dessvärre

Ursprungligen av Törndalen:

Nu kanske inte detta hör till men jag beställde en Pike tröja från England den 15:e maj och frakten var Global shipping, säljaren skickade måndagen den 16:e maj och jag har än idag inte fått varan! Det ska väl ändå inte ta snart 3 månader innan man får sin vara, har inte fått den än och säljaren har över 1000 omdömen som är 99.9% positiva! Är det normalt att vänta såhär länge innan man får en vara då det är som sagt global shipping?

Tilläggas att jag har handlat saker innan på EBay och då har det gått snabbt innan varan har kommit

Efter 3 månader så kan du inte anmäla till Ebay och få pengarna tillbaka. Så det är nog dags att kräva pengarna tillbaka och öppna ett ärende hos ebay.

Bevaka tråden