Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Med dynamisk ljussättning bakom tv:n blir det roligare att titta på dumburken. Vår systersajt SweClockers har testat Dreamscreen som går att använda med valfri tv-apparat.
Fick faktiskt hem med en sådan här för ett tag sedan. Gillar skarpt effekten av ljuset bakom tv:n. Hade innan bara LED-strips från Ikea som jag kunde välja en fast färg på, men det här blir så mycket häftigare. Skönt också att den fungerar med typ alla grejer jag har kopplade till tv:n. Har testat Lightpack förut, men det fungerade bara med htpc:n och eftersom jag inte bara använder den fick jag aldrig samma wow-känsla.
Jag har en Philips-tv med inbyggd ambilight vilket är av denna pryl försöker efterapa. Det jag tycker är skönt med denna teknik är just att den bakomvarande väggen hela tiden har samma färg som tv-bilden. Ansträngningen för ögonen att sitta o se in i en liten, 37 tum, skärm är mindre än om jag hade haft en vanlig tv. Att dessutom via hdmi köra macens skärmsläckare med enbart färger till tvn o därmed upp på väggen är urcoolt ?. Bästa tipset jag kan ge är att du beger dig till någon återförsäljare av dylika Philips-apparater o sas känner lite på upplevelsen