- Redaktionen
- Skribent ●
Apple släpper en ny trådlös variant av hörlurarna Earpods, som de kallar för Airpods.
Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?
Om ditt glas är halvtomt föreslår jag att du fyller på det. Det har jag gjort.
Hur lång tid tar det innan man tappar bort dem. Antingen den ena - eller bägge två? Eller hur lång tid tar det innan de glider ur öronen och hamnar på tex tunnelbanespåret där det blir "omöjligt" att plocka upp dem?
Det är inte det värsta. Man kommer se ut som farfar som alltid har en gammal Sony Bluetooth handsfree i örat 24/7. Det fattas bara telefonväska i bältet.
Dessutom: 1,500kr. Hoppla!
Hoppas dom säljer dom i lösvikt när man tappat bort den ena luren
750 riksdaler för en lur lol.... bara Apple kan komma undan med detta ...
Blir väl försäljning på den snygge häng audio ports adaptern för Apple också när den är borttappad. Tur man inte kan tappa lightning porten så man kan ladda eländet i alla fall.
Trådlös laddning ? Vad hände där ?
1795 kr är inte omöjligt.
Stöldbegärliga nääääää då du sitter på vagnen någon rycker easy lurarna ur örat på dig . Värsta örhängena ju jisses var ska detta sluta. En kväll i tunnelbanan lol.. 10 lakan easy plocka lite pods blir nog poppis.
Om ditt glas är halvtomt föreslår jag att du fyller på det. Det har jag gjort.
Haha, dagen plus på den
Det är inte det värsta. Man kommer se ut som farfar som alltid har en gammal Sony Bluetooth handsfree i örat 24/7. Det fattas bara telefonväska i bältet.
Dessutom: 1,500kr. Hoppla!
Kan inte bli mer...OENIG
Tvärt om anser jag...rena Star Trek
Apple släpper en ny trådlös variant av hörlurarna Earpods, som de kallar för Airpods.
Någon som vet priset på det nya BeatsX? Är lite avhängig av att dom inte sticker ut för mycket från örat då jag kör med hjälm på. Annars tycker jag att dom nya trådlösa AirPods är en större nyhet för mig personligt än iPhone 7. Ser fram imot Oktober och försäljning. Skönt att slippa sladden.
Bäst var att Beats också kom med W1 chippet och förhoppningsvis är det fler som hoppar på det
W1 är Apples eget chip som implementerar Bluetooth, det innehåller ingen ny trådlös teknologi. Ingen annan tillverkare lär få använda det, precis som ingen annan använder A10 eller S2.
Jesus christ, ni får väl hålla koll på era grejer eller tejpa fast hörlurarna med silvertejp, om det nu är så allvarligt.
Skulle inte förvåna mig om någon tredjepartstillverkare kommer med "senilsnören" till AirPods
Hm, blir ett svårt val... Apple Airpods eller Bragis nya "Headphones". De ser betydligt smidigare ut.
Aha Bragis har "senilsnören" Då kommer det med 100% säkerhet till AirPods
"Senilsnöret" man ser på vissa bilder tror jag bara är till laddningsfodralet, men jag är inte helt säker.