Jag får det inte att fungera ? Jag har skapat ett nytt iPhoto-bibliotek och plockat över "iPhoto" (ligger ovanför mappen Masters) för att testa först. Bilderna hamnar en och en och är dubbelt så många som i ursprungsbiblioteket. Nyckelord, filnamn, beskrivning, Händelser har alla försvunnit.
Jag har provat att bygga om och reparera det aktuella biblioteket, men det hjälper inte.
Verkar dessutom som att det i Räddade bilder är både foton som jag nyligen deletat, foton som försvunnit från sin Händelse och foton som ligger kvar i resp Händelse. Allt är blandat och jag kan inte skilja ut dem utan att ta dem ett och ett, 1300 foton....
En annan sak som jag kanske ska skapa ny tråd för? Måste jag tömma hela papperskorgen på en gång? Verkar inte gå att markera och ta bort enstaka bilder. De läggs tillbaka i biblioteket då. Har tripletter i papperskorgen av bilder som jag vill spara men redan har en kopia av i biblioteket. Vill behålla bilden i biblioteket men ta bort de andra identiska tre från papperskorgen.