Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper en uppsjö betaversioner

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det har inte gått lång tid sen Apple uppdaterade samtliga sina operativsystem. Nu släppar de nya betaversioner för utvecklare.

Läs hela artikeln här

Jag tycker allt går för fort fram idag. Bara buggar och skit. Tar man OS X så tyckte jag det iaf var bättre förr. iOS också för den delen.

Men vi vill ju ha så mycket. 3000 glada gubbar är ju aldrig fel. Lagom när skiten börjar bli stabilt är det dax för nytt :/

  • Avstängd
  • 2016-09-22 14:26
Ursprungligen av SweSG:

Jag tycker allt går för fort fram idag. Bara buggar och skit. Tar man OS X så tyckte jag det iaf var bättre förr. iOS också för den delen.

Men vi vill ju ha så mycket. 3000 glada gubbar är ju aldrig fel. Lagom när skiten börjar bli stabilt är det dax för nytt :/

Är det fel att dom släpper beta för att testa bort felen?
Skyll då istället på dom som tecknar upp sig på öppna beta programmet och inte rapporterar felen.
Minnet är väldigt kort och fel har det alltid varit när nya versioner av iOS släpps.
Det var inte bättre förr.

Ursprungligen av Hffre:

Är det fel att dom släpper beta för att testa bort felen?
Skyll då istället på dom som tecknar upp sig på öppna beta programmet och inte rapporterar felen.
Minnet är väldigt kort och fel har det alltid varit när nya versioner av iOS släpps.
Det var inte bättre förr.

Det är ju klart det är bra att fixa buggar. Men lagom när allt rullar som det ska får vi nytt OS.

Jag skyller allt på @_empty då jag vet han betatesta.

1
Bevaka tråden