Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hade det varit om Note 7 (innan vi fick veta omfattningen av problemet) så hade nog varenda kotte som hittills svarat gottat sig rejält. Nu råkar det hända med Apple och då är det ju så klart helt otänkbart.
Hade det varit om Note 7 (innan vi fick veta omfattningen av problemet) så hade nog varenda kotte som hittills svarat gottat sig rejält. Nu råkar det hända med Apple och då är det ju så klart helt otänkbart.
Det framstår ju som otänkbart just för att det är någonting som varit en kontrovers kring Note och att många Apple-fanatiker omfamnat detta som ett argument mot konkurrenten. Helt plötsligt kommer någon och skriker "lol det händer Apple med!!1!" med väldigt tveksamma belägg för det.
Personligen köper jag det inte trots att jag ändå var en av de som ansåg att antalet fall av Note-bränder var för få för att bry sig.
Jag tycker det ser ut som ett rör eller liknande har åkt in mitt på förpackningen i en sned vinkel. Med tanke på att det är hål rätt igenom kartongen så torde det vara med rätt bra kraft eftersom även telefonen är böjd. Att batteriet inte gillade den behandlingen är föga förvånande.
En rejäl transportskada helt enkelt som gjorde att batteriet började pyra.
Leverantören ska ju för f*n stå för det.
Räckte han över den kartongen och körde med "Ledsen grabben men din iPhone verkar ha brunnit på vägen, du får ringa Apple.
Skriv under här, har lite bråttom för jag har tjugo malaysiska spjut som ska till konstmuseet också."