Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ska försöka att komma ihåg att slå av bluetooth på telefonen när jag går hem idag för att se hur klockan reagerar. Jag använder dock inte Runkeeper utan bara vanliga träningsappen.
Ska försöka att komma ihåg att slå av bluetooth på telefonen när jag går hem idag för att se hur klockan reagerar. Jag använder dock inte Runkeeper utan bara vanliga träningsappen.
En full utvärdering av olika appar och funktion vore guld värt ! Jag väntar med spänning på min egen klocka. Idag använder jag Strava. Frågan är om jag ska fortsätta med det eller byta?
Att det kom en klocka med GPS blev officiellt först på Apples event. Har inte sett någon tredjepartsapp med GPS-stöd än. Tror inte ens att vandringsappen som demades på eventet är släppt.
Att det kom en klocka med GPS blev officiellt först på Apples event. Har inte sett någon tredjepartsapp med GPS-stöd än. Tror inte ens att vandringsappen som demades på eventet är släppt.