Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ett viktigt dokument som jag namngivit och sparat är spårlöst borta. Arbetat med det länge och haft det öppet i Numbers. Sen kunde jag inte öppna det efter att ha startat om programmet. Det låg i "senaste objekt" men gick inte att öppna därifrån, och jag får ingen träff när jag söker på namnet i "Finder". Finns det något program jag kan använda för att återställa filen, eller någon plats jag kan leta efter den?
Default location. Vet ärligt talat inte exakt vart den låg. Lätt att vara efterklok och tänka, jag borde haft bättre koll på en viktig fil och gjort backup. Men jag är överraskad av det som hänt.
Default location. Vet ärligt talat inte exakt vart den låg. Lätt att vara efterklok och tänka, jag borde haft bättre koll på en viktig fil och gjort backup. Men jag är överraskad av det som hänt.
Kollat i papperskorgen?
Sökt på Onedrive, Google Drive och Dropbox respektive hemsida? Deras papperskorgar?
Har du gjort en Findersökning på "Numbers-dokument"?
Och det är tomt i iCloud/Numbers?
Ser du dokumentet i Numbers Akriv-meny -> Öppna senaste ?
Kollat i papperskorgen?
Sökt på Onedrive, Google Drive och Dropbox respektive hemsida? Deras papperskorgar?
Har du gjort en Findersökning på "Numbers-dokument"?
Och det är tomt i iCloud/Numbers?
Ser du dokumentet i Numbers Akriv-meny -> Öppna senaste ?