- CekariYH
- Medlem ●
iOS 10.2 för den som undrar.
Tack, glömde det
Tack för tipset! Dock hittade min Apple TV 3 ingen uppdatering. Kanske kommer.
Den kommer nog strax, den för TV 4 finns iaf:
iOS 7.2.2 (Build 12H606) for:
Apple TV 3 (AppleTV3,1) — Download
Apple TV 3 (2013) (AppleTV3,2) — Download
iOS 10.1 (Build 14U593) for:
Apple TV 4 (AppleTV5,3) — Download
iOS 10.2 tror jag..
Kanske jag missförstod din lista med mjukvara för ATV, där stod iOS 10.1. Sorry..
Det såg jag inte utan jag kopierade bara delar av emailer som rapporterade om nya OTA uppdateringar, jag har uppdaterat min TV 4 så ska kolla versionen strax
Ja, nu har jag fått den!
Det står 10.1 för TV 4 så det måste nog vara sant då jag uppdaterad för 30 minuter sen och ingen nyare finns
Du har säkert rätt, en egen iOS för ATV relativt iPhone.
Inte snyggt, men så verkar det vara.
Kanske dags att sluta kalla ATV firmware för iOS?
Du har säkert rätt, en egen iOS för ATV relativt iPhone.
Inte snyggt, men så verkar det vara.
Kanske dags att sluta kalla ATV firmware för iOS?
Tycker jag också för det heter väl Apple TV OS eller liknande. Det är väl "istheapplestoredown.com" som inte följt med ang. namnen
Är det fortfarande möjligt att lyssna på musik medan man tar bilder?
Emojis i all ära, men är det verkligen en nyhet värd att nämnas?
Jag menar, det är ungefär lika viktigt som att man kan ändra färg på texten i ett epost, men måste vi verkligen veta att det kommer fler emojisar varje uppdatering!?
Är det fortfarande möjligt att lyssna på musik medan man tar bilder?
Skulle nån kunna vara bussig och testa detta? Gärna både med standardkameran och snapchat.
Tack på förhand.
Heaven för oss vegetarianer ??
Och jag blir så lycklig av så många av de nya krispigare emojis ?
????????? Social media blir plötsligt mycket roligare och lättare?
Tycker man inte att det är viktigt med emojis så har man nog ingen kontakt med den kommande generationen, och det är ju trist for tänkandet. ?
Haha…de nya emojis funkar ju inte på Safari macOS
Hittade en liten nyhet i iOS 10.2. När man ansluter bluetooth-hörlurar, så ändras bluetooth-ikonen (i "menyraden") till en ikon som föreställer ett par hörlurar.
Och så har vi Apples ständiga sorgebarn, bluetooth.
I iOS 10.1.1 var det inga problem att återansluta till mina hörlurar automatiskt. Men sedan iOS 10.2 så måste jag stänga av bluetooth på telefonen för att sedan starta det igen för att lurarna ska kunna spela upp musiken. Men på något sätt blir jag inte förvånad. Bluetooth på iPhone är ett lika kärt sorgebarn som sleep hos Mac-familjen.
...Bluetooth på iPhone är ett lika kärt sorgebarn som sleep hos Mac-familjen.
Kanske beror mer på bluetooth-enheten?
Det har väl hänt någon enstaka gång att det inte blir kontakt på första försöket, men att bluetooth skulle vara ett "sorgebarn" håller jag inte med om.
Har haft tre olika tillverkare av BT-plugs och har sällan något problem, det enda som hänt är att med dom två senaste iOS versionerna tar det en liten stund innan musiken går igång på morgon när man sätter på lurarna, men sen går det som vanligt resten av dagen.
Även dom två bilar jag haft har inte varit några problem med BT utom en gång då bilen vägrade para sig, men det löste sig vid nästa uppdatering av iOS som kom några dagar senare.