Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mobil telefonväxel

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som hittat mobil växel som funkar bra och inte kostar skjortan. Jag har inte hittat någon aktuell test.

Berätta gärna vad du redan har tittat på och avfärdat - så slipper du få de tipsen en gång till.

Och berätta gärna hur du definierar "kostar skjortan". Vilket prisläge skulle du vilja ha?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-12-13 12:16

Och vad menar du med "mobil telefonväxel"? Analog eller SIP?
https://www.myvoipapp.com/docs/mss_services/r...

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Berätta gärna vad du redan har tittat på och avfärdat - så slipper du få de tipsen en gång till.

Och berätta gärna hur du definierar "kostar skjortan". Vilket prisläge skulle du vilja ha?

Enklast vore om någon som använder mobila växlar svarar om den är bra eller dålig. Söker jag på nätet får jag bara upp reklam från operatörer. Tester har jag inte hittat.

Ursprungligen av kenjon:

Och vad menar du med "mobil telefonväxel"? Analog eller SIP?
https://www.myvoipapp.com/docs/mss_services/r...

Mobil växel är för mig en telefonväxel dit vi kan koppla våra mobiler. Jag har ingen teknisk kompetens inom området och vet inte heller vad SIP är.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-12-15 16:31

OK jag trodde du menade att den skulle vara flyttbar

  • Medlem
  • 2016-12-15 16:51
Ursprungligen av ekenstam50:

Mobil växel är för mig en telefonväxel dit vi kan koppla våra mobiler. Jag har ingen teknisk kompetens inom området och vet inte heller vad SIP är.

Hej
Mitt företag har använt Telenor One sedan 2009
Funkar bra med våra enkla krav
Vi är 5 anknytningar
Har fastnäts nummer mm

Tror nog att Tele 2 är ungefär samma

Mobil växel test/jämförelse

Ursprungligen av ekenstam50:

Någon som hittat mobil växel som funkar bra och inte kostar skjortan. Jag har inte hittat någon aktuell test.

Typ de översta träffarna på google, men bjuder på dem ändå:
Test av mobila växlar från 2015
Prisjämförelse mobila växlar 2020
Gratis mobil växel operatörsoberoende, lek/testa och använd sedan gratis för resten av livet

/Jonathan

1
Bevaka tråden