Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Synd dem är så svinigt dyra bara. För det priset räcker det inte bara med att man slipper "parkoppla". Det bör vara ljud som i ett par Bose-lurar. Svar, nej.
Tack! Vill dock säga att jag har koll på Siri i övrigt. Har inte provat Airpods tidigare så det är lite grejen med unboxing-videon att det är vårt första intryck, inklusive att vi inte läst in oss på hur kommandona utförs. Förstår fortfarande inte varför det är något skrämmande ?
Det blir nog lite flex kanske. Men en stor del av test-tiden är ju att faktiskt använda produkten under sin fritid. Det vore i och för sig väldigt lyxigt om jag kunde flexa bort när jag står i köket och bakar pepparkakor med Airpods i öronen, men tyvärr...
Det blir nog lite flex kanske. Men en stor del av test-tiden är ju att faktiskt använda produkten under sin fritid. Det vore i och för sig väldigt lyxigt om jag kunde flexa bort när jag står i köket och bakar pepparkakor med Airpods i öronen, men tyvärr...
Mina är skickade nu, gav bort mina Plantronics Backbeat Pro och Philips M2BT till grabbarna. Nu slipper jag höra Minecraftmusiken från deras iPads hela tiden.. ???
Synd dem är så svinigt dyra bara. För det priset räcker det inte bara med att man slipper "parkoppla". Det bör vara ljud som i ett par Bose-lurar. Svar, nej.
Subjektivt sett förstår jag om man upplever dem som dyra, men jämfört med liknande, helt trådlösa dito är de inte så dyra, och då har dessa dessutom funktioner som konkurrenterna saknar.
Mycket väll medveten om det, MEN att man ej behöver parkoppla & att det kommer upp på huvudmenyn direkt då man startar hörlurarna att med en grafisk bild kunna se hörlurarna & dessutom få se batteriprocenten på mobilen då man har bt igång, det är det som jag givetvis menar.