Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa BT-lurarna till iPhone?

Tråden skapades och har fått 76 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Dalle:

Varför kunde inte den också slockna när man väljer att stänga av lurarna?
En anledning är troligtvis att lurarna även har ett 3,5mm jack.

En annan är att vissa vill kunna använda lurarna som enbart bullerdämpare.

Det blev ett par AirPods, leverans senast 27:e december. Återkommer med intryck. ?

  • Medlem
  • 2016-12-13 15:51
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Det blev ett par AirPods, leverans senast 27:e december. Återkommer med intryck. ?

Va f-n! Finns de att köpa nu?

Ja det gör de, leverans 20/12. Nu blev det helt plötsligt väldig jobbigt

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-12-14 16:41

6 veckor nu

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-15 14:07
Ursprungligen av kenjon:

6 veckor nu

Skulle inte du köpa dem?

Nu håller de på att förbereda mina för leverans, kommer till veckan! ??

  • Medlem
  • 2016-12-16 22:59

Ni som har beställt AirPods, köpte ni två set på en gång eller kompletterar ni med en lös hörlur när ni slarvar bort den ena?

Ursprungligen av Dalle:

Ni som har beställt AirPods, köpte ni två set på en gång eller kompletterar ni med en lös hörlur när ni slarvar bort den ena?

Jag är inte jätteorolig för det, i och med att ljudet pausas när man tar ur en lur så märker man om man tappar en. Tror att jag kommer att förvara dem i laddlådan när de inte används.. ??

(bara för att jag säger så, kommer jag att tappa en första veckan.. ??)

Blev lite impad av detta YouTube clip saxat från iphonguiden.se: http://iphoneguiden.se/airpods-moter-tvattmas...

Jag kan säga efter en dag att dom lurarna är vad jag har letat efter länge. Så otroligt smidiga, bara första ihopparning är ju löjligt enkel. Kommer aldrig gå tillbaka till sladd efter detta.

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2016-12-22 07:20

Jag har hämtat ut mina men inte provat dom. Min fru säger att de är en julklapp, så det var bara att slänga dom under granen. Det blir en lång väntan på julafton.

Ursprungligen av The Cat:

Jag har hämtat ut mina men inte provat dom. Min fru säger att de är en julklapp, så det var bara att slänga dom under granen. Det blir en lång väntan på julafton.

Hårda puckar

  • Superhjälte
  • 2016-12-22 13:45

Blir svårt att gå tillbaka till några lurar utan W1 nu när man har provat AirPods. Hoppas att Apple licenserar ut tekniken eller har planer på några premiumlurar framöver (Nej, Beats är inte ett alternativ i nuvarande formfaktor).

Ursprungligen av Zop:

Blir svårt att gå tillbaka till några lurar utan W1 nu när man har provat AirPods. Hoppas att Apple licenserar ut tekniken eller har planer på några premiumlurar framöver (Nej, Beats är inte ett alternativ i nuvarande formfaktor).

Håller med, enkelheten och räckvidden är otroligt bra! Som BT alltid borde vara..

  • Medlem
  • Bästkusten
  • 2016-12-22 19:34

En liten fråga bara. Hur fungerar mikrofonen? Är mottagaren nöjd med ljudet?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-23 12:29

Jag är väldigt nöjd med mina efter första dagens användning. Växlat mellan jobb telefonen och min privata telefon, inga problem.

Riktigt genomtänkt också att lurarna efter ihopparning automatiskt också är parade med alla enheter man har som använder samma iCloud-konto.

  • Superhjälte
  • 2016-12-29 10:44
Ursprungligen av The Cat:

En liten fråga bara. Hur fungerar mikrofonen? Är mottagaren nöjd med ljudet?

Ingen har klagat på ljudet än så länge men jag har inte pratat i telefon i extrema väderförhållanden.

Bevaka tråden