Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Test: JBL Reflect Aware

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

JBL:s träningshörlurar har denna vecka landat i 99mac:s testlabb. Hörlurarna är en av få på marknaden med Lightning-kontakt. Dessutom har de aktiv brusreducering och reflex.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2017-01-24 21:55

Troligen hoppar de ur för att de inte kommer in i örongångarna tillräckligt. Tyvärr vanligt att formen gör att det inte går att få in dem tillräckligt.
Vissa tillverkare gör det bättre som Shure. Där kommer de tillräckligt långt in pga att man har en naturlig form som passar utanpå öronen.
Andra som Klipsch, har gjort dem tillräckligt små för att de inte ska ta emot istället.

Tyvärr verkar man mera fokusera på att göra dem platta till utseendet än se till funktionen

Citat:

Specifikationer JBL Reflect Aware

Dynamiska ljudelement: 14,8 mm
Frekvens: 10Hz - 22Hz
Kontakt: Lightning
Typ: In-ear
Funktioner: Aktiv brusreducering, Adaptive Noise Control, Reflex, Svett- och vattentåliga, många olika silikonpluggar

Måste var dålig ljud i dem om frekvensen bara ligger på 10hz-22hz. Jag antar att det ska stå 22khz

Ursprungligen av Lovan:

Troligen hoppar de ur för att de inte kommer in i örongångarna tillräckligt. Tyvärr vanligt att formen gör att det inte går att få in dem tillräckligt.

Ja, det verkar ju orimligt svårt med bra passform när det gäller in-ear-hörlurar. Mina öron verkar dock vara någon typ av standardöron som många passar i så jag blev lite förvånad över att de här passade så pass dåligt.

  • Medlem
  • 2017-01-25 14:57
Ursprungligen av AgentDiNozzo:

Måste var dålig ljud i dem om frekvensen bara ligger på 10hz-22hz. Jag antar att det ska stå 22khz

Då kanske vi ska vara petiga på att det ska vara 22 kHz också ?

1
Bevaka tråden