Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Håller på och letar men hittar inget fodral till min MacBook pro 13" de är 2016 modellen och skulle vara skönt med ett fodral.
Den ligger ju i väskan där böcker och annat också åker ner.
Jag har inte hittat något fodral som är anpassat för 2016 års modell. Macforum har ett från Incase, men det är nog egentligen ett fodral för iPad Pro 12,9 tum. De är dock snarlika i måtten.
Jag har inte hittat något fodral som är anpassat för 2016 års modell. Macforum har ett från Incase, men det är nog egentligen ett fodral för iPad Pro 12,9 tum. De är dock snarlika i måtten.
Det där fodralet var grymt, synd att dom inte har det på internetlagret.
Verkar ju vara till MacBook 13" så borde annars ha passat.
Edit:
Ska nog försöka att ringa butiken på måndag och se om dom kanske kan skicka en till mig.
Har gjort det innan med AirPods, då swischade jag butiken och så skickade dom Airpodsen till mig var visserligen Audio Video i Bollnäs men ändå.
Vad betyder "vanligt"? Kanske självklart för dig, men omöjligt att veta för någon annan. Som redan påpekats, så kanske du ska säga något om önskat material.