Jag blev inatt bestulen på min iPhone 7 Plus 256. Köpte på förmiddagen en likadan, men när jag uppdaterat den till beta 10.3(vilket jag var tvungen då iTunes sa att proframvaran på telefonen var för gammal för backupen) så kan jag ändå inte återställa till min gamla backup (10.3) som jag har i iTunes.
Det stod något först om att den är skadad men detta kommer inte upp längre, men nu står det att den inte kan hittas:
"Problem uppstod vid hämtningen av programvara för iPhone-enheten "iPhone NY. Den begärda resursen hittades inte"
Jag antar att de menar 10.3
När jag går in i iTunes inställningar under enheter finns det en backup där och när jag högerklickar och väljer "Visa i Finder" hittar jag den där.
Varför är det så här?
Vad kan jag göra?
(Jag har nu ställt den i "Återställningsläge" för att se om det funkar, men det iTunes gör är at den vill ladda ner 10.2.1 och installera. Vill inte avbryta detta nu då den extraherar programvara. Och min backup går ju som sagt inte in där då den är från 10.3
Dessvärre arkiverade jag inte min sista 10.2.1-backup)
UPPDATERING:
Jag valde "Återskapa iPhone", det var det som inte fungerade. Nu tar jag "Återskapa sälerhetskopia", då får jag:
"iTunes kunde inte återställa iPhone-enheten "iPhone" eftersom säkerhetskopian var skadad eller inte kompatibel med den iPhone som återställs"
Någon som har några förslag?