Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Outlook 2016: Olika layout på inboxen

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-03-06 09:34

På min jobbdator (windows) ändrar det sig ibland. Lite andra inställningar med som ställs in random.
Skräpmjukvara.

Ursprungligen av Json_81:

På min jobbdator (windows) ändrar det sig ibland. Lite andra inställningar med som ställs in random.
Skräpmjukvara.

Fast det finns ingen direkt inställning där man kan ändra detta i Outlook. Jag misstänker att den kopplar upp sig mot en nyare Exchangeserver ibland och då ger den "nya" layouten?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-03-06 12:28
Ursprungligen av primu[s]®:

Fast det finns ingen direkt inställning där man kan ändra detta i Outlook. Jag misstänker att den kopplar upp sig mot en nyare Exchangeserver ibland och då ger den "nya" layouten?

Vi har fortfarande 2010, där finns inställningar för det iaf.

Ursprungligen av Json_81:

Vi har fortfarande 2010, där finns inställningar för det iaf.

Office 2010 för Mac? Menar du 2011? Var finner jag den inställningen att man kan få linjer mellan varje mail tex?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-03-06 15:54
Ursprungligen av primu[s]®:

Office 2010 för Mac? Menar du 2011? Var finner jag den inställningen att man kan få linjer mellan varje mail tex?

Som jag skrev är det i windows. Vet inte var man kan tänkas ändra det, en sån ändring har jag inte varit med om.

Ursprungligen av Json_81:

Som jag skrev är det i windows. Vet inte var man kan tänkas ändra det, en sån ändring har jag inte varit med om.

Aha, missade det.

1
Bevaka tråden