Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

köpa beg macboook pro

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Torsås
  • 2017-03-20 20:16

Hej
Är en Macbook pro late 2013 med 8gig samt 256 ssd ett bra köp klarar den några år till
hat en på gång för 7500 är det ett bra pris?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-03-20 20:42

Priset låter väl rel vettigt. Kolla sålda på Tradera, Blocket är ofta säljarens dröm inkl prutmån.

Det enda jag reagerade på var 8 GB ram. Det kan nog bli ett problem på sikt. Men för vanligt datoranvändande och mediakonsumtion räcker det långt.

13” eller 15” ?

  • Medlem
  • Torsås
  • 2017-03-20 20:48
Ursprungligen av iSweden:

Priset låter väl rel vettigt. Kolla sålda på Tradera, Blocket är ofta säljarens dröm inkl prutmån.

Det enda jag reagerade på var 8 GB ram. Det kan nog bli ett problem på sikt. Men för vanligt datoranvändande och mediakonsumtion räcker det långt.

13” eller 15” ?

Är en 15" vet du i fall man kan uppgradera minnet i en sån dator?

  • Medlem
  • Mörkaste skogarna i Småland
  • 2017-03-20 20:52
Ursprungligen av eas76:

Är en 15" vet du i fall man kan uppgradera minnet i en sån dator?

Tyvärr så är RAM-minnet fastlött på den datorn. Således bör du fundera över vilket behov av RAM-minne du har.
Personligen tycker jag att 8gb räcker långt. Nästan bara vid virtualisering och videoredigering som mer minne låter datorn sträcka på benen extra mycket.

  • Medlem
  • Torsås
  • 2017-03-20 20:55
Ursprungligen av Håkis:

Tyvärr så är RAM-minnet fastlött på den datorn. Således bör du fundera över vilket behov av RAM-minne du har.
Personligen tycker jag att 8gb räcker långt. Nästan bara vid virtualisering och videoredigering som mer minne låter datorn sträcka på benen extra mycket.

Det var ju synd att dom gör på det viset sitter och velar fram och tillbaka,Har kört mac innan nu kört windows ett
tag men längtar tillbaka

1
Bevaka tråden