Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple stänger sin butik för andra gången på en vecka, och lovar något nytt precis efter klockan 16 idag svensk tid. Troligtvis rör det sig om de produkter som presenterades tidigare i veckan.
Ja, det verkar sannolikt att det handlar om de tidigare produkterna som nu kan beställas. Märkligt ändå att de stänger butiken för det; det har de mig veterligen aldrig gjort tidigare. Plus då att skylten utlovar något nytt, vilket det som släpptes i tisdags strikt talat inte är längre.
Fast så här brukar de väl aldrig göra? Men visst, nog ligger det närmare till hands att det "alldeles speciella" de har "på gång" inte handlar om något annat än en köpknapp.
Det enda jag minns på rak arm är vid nya Iphone-släpp som brukar kunna beställas några dagar senare. Men jag har inget minne av att de då stängt butiken i sex timmar för detta ändamål.
Jo, att dagens Apple TV inte stödjer 4K och HDR känns väldigt passe och gammalmodigt. Dags att uppdatera håller jag helt med om. Inte en dag för tidigt.