Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ett felmeddelande dyker upp stup i kvarten som gör att jag måste starta om Mail

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Under en tid har nedanstående meddelande dykt upp allt som oftast för min iCloud-mejlbox (alla de andra jag har i appen funkar utan problem). Enda sättet att få igång mejlkorgen igen är att starta om appen.

Vad är det för fel?

Berätta gärna mer. Version av mail? Hur ser inställningarna ut? Vad har du redan testat?

Har också haft lite "timeout"-problem på sista tiden (ett par veckor), men då främst mot SMTP-servern (smtp.mail.me.com). Och för min del är det från Postbox, inte Mail.app - så jag misstänker att detta inte har med mail-klienten att göra, utan snarare något hos Apple.

Har också haft problem att uppdatera appar via iTunes. Ibland står det bara och snurrar när nästan hela appen är nedladdad, som om den tappar kontakten med servern på något sätt.

Vilken internetleverantör har du? Det kan kanske vara något där. För mig är det Comhem.

(Postbox 5.0.12, iTunes 12.6, macOS 10.12.4)

Jag har alltid de senaste versionerna av allt i min Mac.

Operatören är Bahnhof.

1
Bevaka tråden