Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Helt ärligt tror jag att 99,99% av befolkningen som är intresserade av dessa produkter inser vad det står för. Det är ett allmänt accepterat begrepp, som jakobnilsson skrev.
Helt ärligt tror jag att 99,99% av befolkningen som är intresserade av dessa produkter inser vad det står för. Det är ett allmänt accepterat begrepp, som jakobnilsson skrev.
Ja, en tjock kabel som dunkar i nacken när man springer, så därför vill man ju ha reda på om det finns kabel eller inte...som tur är köpte jag mig ett par AirPods, BT-lurar utan kabel...:D
Ja, en tjock kabel som dunkar i nacken när man springer, så därför vill man ju ha reda på om det finns kabel eller inte...som tur är köpte jag mig ett par AirPods, BT-lurar utan kabel...:D
Jag vet inte var du lärde dig matematik. Men Airpods har 5h (24h med asken). RHA MA750/MA650 har 12h.
Sen så kan man ju ändå inte gå runt med in-ear hörlurar på gatorna, då dom brukar stänga ut i princip allt ljud. Så det är ju helt klart olika användningsområden för hörlurarna.
Fast egentligen var det inte tur, jag har även ett par Jaybird-lurar, alltså BT-lurar med kabel emellan.
Tro mig, jag har testat dessa, 2 olika inställninggrejor man ska välja på för att få luren att sitta kvar i örat, justerbar kabellängd mellan öronen och lik förbannat sitter de inte kvar när man sprungit ett tag.
Den "diskreta" förbindelekabeln frasar mot kläder eller mössa och det hörs i lurarna.
Airpods stoppar man i öronen sedan sitter de kvar.