Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har du nån aning om vad bilderna hade för namn? I så fall, prova sök med Spotlight. De kanske har tagit vägen någon annanstans...
Låter väldigt märkligt öht... ? Är alla programvaror uppdaterade etc?
Har du nån aning om vad bilderna hade för namn? I så fall, prova sök med Spotlight. De kanske har tagit vägen någon annanstans...
Låter väldigt märkligt öht... ? Är alla programvaror uppdaterade etc?
Du har alltså ingen backup på telefonen varken via iTunes eller iCloud?
Kolla även på bilder i telefonen som är raderade, finns ju en specifik mapp för raderade bilder. Där hålls de normalt i 30 dagar efter att de blivit raderade innan de verkligen blir raderade.
Jag har backup via iTunes, Backblaze, Time Machine, extra hårddisk. Jag håller på att återskapa från TM men det tar två dagar...
Jag hittar säkert bilderna men är svårt bekymrad över att bilder försvinner. Mellan 22/2 och 19/5 är det ett stort hål. Ungefär 2000 bilder borta. Bilder som jag rensat bland, meckat med och publicerat i olika omgångar. Jag har alltså arbetat med dem och så plötsligt - poff - borta. DET är bekymret.
Det här har hänt en eller två klienter till mig, och det kanske är samma fel för dig? Vad som har hänt är helt enkelt att de har lyckats skapa ett nytt Bilder-bibliotek. Det är lätt hänt om man flyttar på sina filer, eller håller ner Alt vid uppstart av Bilder.
Kolla i din Bilder-mapp och se om du har flera "Bilder-bibliotek" där. Prova öppna dem om det är flera.