- BlackSmp
- Medlem ●
- Luleå
Dock strular fortfarande Swedbank och Aftonbladets app .. ! Ingen du använder dig av och kan testa?
Dock strular fortfarande Swedbank och Aftonbladets app .. ! Ingen du använder dig av och kan testa?
Nej, har Handelsbanken och den har fungerat hela tiden.
AB läser jag via webben, orkar inte med tidningarnas appar
Varför vänta? Varför inte läsa inlägg 155... Mer eller mindre alla inlägg ovanför ditt handlar om statusen för Swish
Edit: Mitt raljerande är baserat på att developer beta 6 och publik beta 5 är samma release
Varför vänta? Varför inte läsa inlägg 155... Mer eller mindre alla inlägg ovanför ditt handlar om statusen för Swish
Edit: Mitt raljerande är baserat på att developer beta 6 och publik beta 5 är samma release
Missade att det nämndes, hamnade på sidan innan.
Men som du säger är det developer-betan, även om de troligen är samma.
Hej. När man har beten på iPhone och den skarpa komme uppdaterad man som vanlighet eller måste man avinstallera betan? En fråga till någon som kan bekräfta om danskebank appen funkar?
Du behöver inte avinstallera betan. Du kan dock radera själva profilen så att du slutar få betauppdateringar.
Nu fungerar Swish på dev beta 6 på min iPhone 6. Trevligt!
Hej!
Jag är sjukt ny med Iphone, gick över till de från ha kört alla Samsung lurar sen s3 och kör nu Iphone 7
Det med nya funktioner är ju alltid kul! Och undrar då om det är värt att installera betan på ios11 eller om chansen är hög att telefonen brickas eller liknande?
Mvh
...eller om chansen är hög att telefonen brickas eller liknande?...
Jag skulle nog använda ordet risk, inte chans.
Risken att den brickas är noll.
Det man får vara beredd på är att vissa appar inte funkar. Men om man kan leva med det, så är det väl alltid kul att prova nya funktioner.
Jag skulle nog använda ordet risk, inte chans.
Risken att den brickas är noll.
Det man får vara beredd på är att vissa appar inte funkar. Men om man kan leva med det, så är det väl alltid kul att prova nya funktioner.
Trevligt!
Tackar så mycket
Någon som har samma problem?
Att siri inte 'svarar' på röstkommando
Det beror på vad du menar? Jag har problem med att få Siri att lyssna på ”hej siril när skärmen är avslagen
Samma här. Både på iPad Pro och på iPhone 6s. Har haft detta problem sedan beta 2.
Det beror på vad du menar? Jag har problem med att få Siri att lyssna på ”hej siril när skärmen är avslagen
Samma här. Både på iPad Pro och på iPhone 6s. Har haft detta problem sedan beta 2.
Hade problem med både avstängd skärm och en aktiv skärm, löste dock problemet med att omkonfigrurera Siri
Hade problem med både avstängd skärm och en aktiv skärm, löste dock problemet med att omkonfigrurera Siri
Märkligt.. jag har tyvärr haft detta problem även om jag omkonfigurerat Siri efter varje ny beta. Men å andra sidan så har en kollega problem med volymkontrollen i beta 6 vilket jag inte haft problem med alls så det känns som enklare buggar här och där.
Märkligt.. jag har tyvärr haft detta problem även om jag omkonfigurerat Siri efter varje ny beta. Men å andra sidan så har en kollega problem med volymkontrollen i beta 6 vilket jag inte haft problem med alls så det känns som enklare buggar här och där.
Absolut! Ingenting som gör telefonen obrukbar iallafall