Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ida testar tangentbord för Ipad Pro 10,5"

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du letar efter ett tangentbord till din Ipad Pro 10,5" bör du läsa vidare här. Ida Blix testar Apple Magic Keyboard, Apple Smart Keyboard, Zagg Rugged Messenger och Logitechs Slim Combo.

Läs hela artikeln här

  • Superhjälte
  • 2017-09-06 09:30

Använder ett Vortex POK3R tillsammans med Apples Lightning till USB 3-kameraadapter, som fungerar utmärkt med de flesta USB-tangentbord.

Ursprungligen av Zop:

Använder ett Vortex POK3R tillsammans med Apples Lightning till USB 3-kameraadapter, som fungerar utmärkt med de flesta USB-tangentbord.

Åh, det har jag nog inte ens tänkt på att man kan göra. Fiffigt!

Angående ditt val av tangentbord får vi ju konstatera att smaken verkligen är olika :). Tycker inte alls om att skriva med mekaniska brytare, men det är många av mina kollegor som har varianter till sina datorer här. Låter en hel del!

  • Avstängd
  • 2017-09-06 11:46
Ursprungligen av Ida Blix:

Åh, det har jag nog inte ens tänkt på att man kan göra. Fiffigt!

Angående ditt val av tangentbord får vi ju konstatera att smaken verkligen är olika :). Tycker inte alls om att skriva med mekaniska brytare, men det är många av mina kollegor som har varianter till sina datorer här. Låter en hel del!

Själv tycker jag att tangentbord utan mekaniska brytare inte är riktiga tangentbord. Helst ska det vara ALPS-brytare. Sitter just nu på ett appletangentbord från 1989 konverterat till 60%.

Ursprungligen av Manup:

Själv tycker jag att tangentbord utan mekaniska brytare inte är riktiga tangentbord. Helst ska det vara ALPS-brytare. Sitter just nu på ett appletangentbord från 1989 konverterat till 60%.

Har du bytt brytare i Apple-tangentbordet, fattar jag rätt då? Coolt!

  • Avstängd
  • 2017-09-06 15:47
Ursprungligen av Ida Blix:

Har du bytt brytare i Apple-tangentbordet, fattar jag rätt då? Coolt!

Näe, det är alltså alps-brytare (alps cream dampened) i det gamla tangentbordet jag konverterat till USB…

Ursprungligen av Manup:

Näe, det är alltså alps-brytare (alps cream dampened) i det gamla tangentbordet jag konverterat till USB…

Ja, så klart! USB, det verkar vettigare. Tack!

Intressant. Ska kolla upp Slim Combo lite närmare.

1
Bevaka tråden