Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag fick inget köpsug alls. Jag är dock inte inne i mobiler så det var inte så konstigt. ATVn var dock lite intressant. Tyckte dock ni gjorde ett bra jobb på liveprylen. Så charmiga <3
Jag fick inget köpsug alls. Jag är dock inte inne i mobiler så det var inte så konstigt. ATVn var dock lite intressant. Tyckte dock ni gjorde ett bra jobb på liveprylen. Så charmiga <3
Jag blev mest sugen på Iphone X pga trådlös laddning och kameran. Annars är jag väldigt nöjd med mobilen jag har nu. Kul att liveprylen uppskattades! Det är också väldigt kul att kunna interagera med personer live i chattar osv under sändning, känns lite som att man ser på det tillsammans.
Ursprungligen av Texmex:
Bra avsnitt Håller med om charmen
Kan man följa er på twitter?
Jag blev mest sugen på Iphone X pga trådlös laddning och kameran. Annars är jag väldigt nöjd med mobilen jag har nu. Kul att liveprylen uppskattades! Det är också väldigt kul att kunna interagera med personer live i chattar osv under sändning, känns lite som att man ser på det tillsammans.
Tack! Roligt att höra! ^^
Jajamen! Vi har ett twitterkonton men det är vårt instagramkonto som är mest aktivt! https://mobile.twitter.com/nittinio
iPhone X lockar mest pga gestbaserad användning. Det är verkligen steget fram och det kommer att funka bra med Face Id (sett många videos på youtube om det).
Förresten, vem av er var det som kollade på MotoGP och körde MC? ?
iPhone X lockar mest pga gestbaserad användning. Det är verkligen steget fram och det kommer att funka bra med Face Id (sett många videos på youtube om det).
Jo, det var riktigt tråkiga nyheter. Går och håller alla tummar och tår jag har för att han ska få till en tionde världsmästartitel innan han får för sig att sluta.
Jag åkte omkull på en lätt motorcykel när jag var 13-14 år. Yamaha 125cc. Jag hade skolkat från skolan och lärare började jaga mig. Haha, vilka minnen som kommer upp