- pjnorman
- Medlem ●
- Göteborg
Någon som på senare tid hört något om apple tv-appen? På eventet i september nämndes den och Sverige, dessutom fick man ju se vilka svenska "streamingtjänster" som inkluderades. Det man då fick höra, var "innan året är slut" och det är det ju inte än, men ingen som hört något mer specifikt datum? Detta var ju nästan det mest spännande på hela eventet
Någon som på senare tid hört något om apple tv-appen? På eventet i september nämndes den och Sverige, dessutom fick man ju se vilka svenska "streamingtjänster" som inkluderades. Det man då fick höra, var "innan året är slut" och det är det ju inte än, men ingen som hört något mer specifikt datum? Detta var ju nästan det mest spännande på hela eventet
tyst som i en grav verkar det som. själv blev jag eld och lågor när den presenterades, men har efteråt insett att jag missuppfattade presentationen som att det var appen TV-Shows som var på gång (och som jag väntat på i flera år). jag vill kunna köpa mina favoritserier digitalt. inte bara streama.
appen de presenterade verkar bara vara en samlingsapp för streaming.
Senast jag var inne på min Apple TV och startade Viaplay och senare Cmore så dök TV-appen upp och frågade om jag ville inkludera och tillåta Viaplay’s och Cmore’s innehåll i appen. Fick mer information om hur man klan välja att ta bort detta innehåll inne i inställningar.
Gick ivrigt in i Apples Tv’s inställningar men Tv-appens var som bortblåst.
Va märkligt! Hos mig dök den inte upp med 11.2. Måste man kanske uppdatera Apple TV innan den dyker upp på telefonen?
I samma tema:
HBO Nordic - var den appen med i listan över inkludera appar, i nya Apple TV-appen? På eventet kommer jag ihåg att jag såg C More, Viaplay och SVT Play, men kommer "bannemej" inte ihåg om HBO Nordic fanns med i listan?
Sen har väl HBO och Apple haft sina "beefs" under årens lopp?
Jag ser den på Apple TV (senaste tvOS ingen beta) på iPhonen 11.2 beta men inte i iPaden som kör 11.03. För ett tag sen fick jag förfrågan efter en uppdatering av SVT appen om jag vill länka innehållet med TV appen som jag svarade på ja och det är kanske därför att jag har redan den länkningen på min iCloud konto som gör att jag kan se TV appen även utan betan. Apple måste ha aktiverat den tjänsten igår och de borde släppa ikväll 11.1 då kanske alla får TV appen.
tror den är med i alla betor from nu. jag fick den i min atv igår. har betauppdateringar påslaget...
Fick inte med tv-appen på telefonen (iPhone 8+) men på min iPad. Apple TV redan igår.
Telefonen betauppdaterar jag inte.
Paddan och ATV4:an betauppdaterar jag
Alla tre enheterna kör samma apple id
Och du har installerat senaste iOS på din iPhone 8? Uppdateringen kom nyss.
Fick inte med tv-appen på telefonen (iPhone 8+) men på min iPad. Apple TV redan igår.
Telefonen betauppdaterar jag inte.
Paddan och ATV4:an betauppdaterar jag
Alla tre enheterna kör samma apple id
Finns på en 6s och en 8 här, samt iPad Air 2 och iPad Pro.
Har du sökt efter appen?
Finns på en 6s och en 8 här, samt iPad Air 2 och iPad Pro.
Har du sökt efter appen?
Jadå, det hade jag allt gjort, utan lycka. Startade om och sedan fanns den under mappen Extra
Gött, nu har jag den överallt där jag vill ha den. Nu skall bara alla appar komma med, som man vill
Trevlig kväll