När jag lyssnar på en podd i Podcaster med AirPods ska det tystna när jag tar ur ena örsnäckan. Men det gör det inte. Podden fortsätter. Jag trycker då på paus i kontrollcenter. När jag åter sätter i örsnäckan i örat igen startar senaste spelade låt i appen Musik istället. Det är så tröttsamt, speciellt när jag kör bil och inte har möjlighet att gå in djupare i telefonen och starta upp podden igen som jag nyss lyssnat på. Någon som vet om man kan stänga av appen Musik mer än att bara pausa låtarna, att helt enkelt ta bort en låt från nedre fältet där pågående låt ligger, så att appen inte har någon låt att dra igång?
En annan sak med Podcaster. Det går att välja i vilken ordning de olika programmen ska spelas för mig av de jag väljer att vilja lyssna på via Spela härnäst eller Spela senare. Men jag kan inte sedan finna denna "spellista" någonstans, som jag skapat. Så jag har ingen aning om hur många program som ligger där eller vilka jag en gång lagt till, vid senare tillfälle. Jag kan inte ens se vilken podd jag lade till först och kunna välja den för att starta denna spellista. Vad är det jag inte förstått? Hur har Apple tänkt?