Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
En sak jag slås av direkt, som inte har med radon att göra men väl produktens mätvärden...var i hela hissingen befinner de sig som har gjort mätningarna som har dessa mätvärden? Måste vara kring polcirkeln med så oerhört låg luftfuktighet...
En sak jag slås av direkt, som inte har med radon att göra men väl produktens mätvärden...var i hela hissingen befinner de sig som har gjort mätningarna som har dessa mätvärden? Måste vara kring polcirkeln med så oerhört låg luftfuktighet...
Alla mätningar jag någonsin gjort har varit i Malmö, har aldrig någonsin sett värden som varit under ens 40%. Just nu har vi 60% i sovrummet, vilket är legio.
Alla mätningar jag någonsin gjort har varit i Malmö, har aldrig någonsin sett värden som varit under ens 40%. Just nu har vi 60% i sovrummet, vilket är legio.
Inget stöd för Homekit, men det lät lite på Airthings som att det var saker på gång, även om de inte sa något rakt ut. Kan förstås vara så att de har planer på att ha stöd för typ Google Assistant eller Alexa. Men återkommer om jag får några nyheter på den här fronten.