Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Vi inleder det nya året genom att kolla hur bra koll du har på historiska kvinnor inom teknikvärlden. Testa dina kunskaper och dela med dig av resultatet!
Onekligen väldigt cool! Hade det funnits elva frågor hade hon kommit med, men prioriterade svenska kvinnor lite extra. Det finns ju massa fler som inte heller kom med, vi får helt enkelt ha ett till quiz i framtiden!
Onekligen väldigt cool! Hade det funnits elva frågor hade hon kommit med, men prioriterade svenska kvinnor lite extra. Det finns ju massa fler som inte heller kom med, vi får helt enkelt ha ett till quiz i framtiden!
5/10
Har inte lyckats få en full pott på någon av dessa quiz.
Skyller på er media, som aldrig lär mig nåt utanför apple och samsungs nästa släpp
Nej då, 99 är den mest unika och personliga tech-sajten jag stött på.
5/10
Har inte lyckats få en full pott på någon av dessa quiz.
Skyller på er media, som aldrig lär mig nåt utanför apple och samsungs nästa släpp
Nej då, 99 är den mest unika och personliga tech-sajten jag stött på.
Det var fantastiskt trevlig läsning, tack för de fina orden! Vi är tekniknördar som skriver för tekniknördar, så att sajtens personliga karaktär uppskattas värmer rejält.