Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CES 2018 – Google Assistant överallt

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tog mig till CES i Las Vegas i år, men fick retirera sjuk till hotellrumssängen efter halva veckan. Av det jag hann se syntes Google Assistant i stort sett överallt.

Läs hela artikeln här

Vilken smart pryl blev du mest imponerad över och vilken vilken pryl ser du mest fram emot att testa/köpa?

Ursprungligen av Laserturken:

Vilken smart pryl blev du mest imponerad över och vilken vilken pryl ser du mest fram emot att testa/köpa?

Just det som var lite trist med årets CES. Alla pratade så väldigt mycket om Alexa/Google Assistant och det var inte ett så stort fokus på nya prylar. Men jag ser verkligen fram emot en eventuell svensk Google Assistant-lansering och att Sonos får till Alexa-stödet här. Gillar deras One-högtalare mycket. Jag vill också jättegärna testa Homepod, men den högtalaren hade inte mycket med CES att göra även om den nämndes här och där av konkurrenterna.

Jag är tyvärr rätt långt ifrån att skaffa en dyr kyl från Samsung (Family hub de visade verkar dock frän) och en ny tv som jag kan prata med, men ser väldigt mycket fram emot att se vad Samsung gör med Smartthings som vi skaffat hemma med en rad sensorer. Fler lär det bli under året!

1
Bevaka tråden