Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Siri kan nu spela upp nyhetspoddar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ibland kan det vara trevligt att lyssna de senaste nyheterna när man dricker morgonkaffet, men att få dem upplästa av Siris robotröst kanske inte är så optimalt. Det blir det nu ändring på.

Läs hela artikeln här

Betasläpp?! Jag fick upp som notis att ny programvara fanns tillgänglig (11.2.5) och det är skarp version.

Ursprungligen av Hank Solo:

Betasläpp?! Jag fick upp som notis att ny programvara fanns tillgänglig (11.2.5) och det är skarp version.

Samma här.

Ursprungligen av Hank Solo:

Betasläpp?! Jag fick upp som notis att ny programvara fanns tillgänglig (11.2.5) och det är skarp version.

Det var en beta fram till idag, men helt riktigt. 11.2.5 är nu publik och Apple förhandsvisar 11.3 och har släppt betaversioner av den istället. Ibland går det snabbt

Har bara gjort ett snabbtest nu, men kommer inte på vad jag ska säga om det här ens funkar med svenska Siri nu. Någon annan som har bättre framgång?

Ursprungligen av Ida Blix:

Har bara gjort ett snabbtest nu, men kommer inte på vad jag ska säga om det här ens funkar med svenska Siri nu. Någon annan som har bättre framgång?

Enligt vad det stod i uppdateringen så fungerar det endast i USA än så länge (om det är Siri News du tänker på).
Men fortfarande saknas den utlovade batterikollen, men den kanske är planerad för den större uppdateringen 11.3.

Ursprungligen av Hank Solo:

Enligt vad det stod i uppdateringen så fungerar det endast i USA än så länge (om det är Siri News du tänker på).
Men fortfarande saknas den utlovade batterikollen, men den kanske är planerad för den större uppdateringen 11.3.

Batteriinställningen ska komma i 11.3 ja, finns inte med i den första betan men ska komma innan skarp release i vår.

Ursprungligen av Hank Solo:

Enligt vad det stod i uppdateringen så fungerar det endast i USA än så länge (om det är Siri News du tänker på).
Men fortfarande saknas den utlovade batterikollen, men den kanske är planerad för den större uppdateringen 11.3.

Ja det är den.

1
Bevaka tråden