Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple har tidigare haft en massa korta instruktionsvideor för olika funktioner i sina produkter och operativsystem. Jag kan inte hitta dem längre. Någon som vet vart man har gömt dem (om de nu alls finns kvar)?
Njae, jag tror att Apple hade dem på sin egen sajt. Youtube-kanalen har jag sett, men där ligger alla videor huller om buller och det gör det svårt att hitta... Eller finns det möjligtvis något sätt att kategorisera efter produkt, OS ed?
Njae, jag tror att Apple hade dem på sin egen sajt. Youtube-kanalen har jag sett, men där ligger alla videor huller om buller och det gör det svårt att hitta... Eller finns det möjligtvis något sätt att kategorisera efter produkt, OS ed?
Ja grundfrågan är väl vad det är du vill se, vilka av Apples filmer är det du saknar? Eftersom du tycker det är svårt att hitta måste det väl vara något specifikt du vill se?
Ja grundfrågan är väl vad det är du vill se, vilka av Apples filmer är det du saknar? Eftersom du tycker det är svårt att hitta måste det väl vara något specifikt du vill se?
Najs! Det hade dock varit önskvärt att kunna hitta filmer av denna typ sorterade i kategorier (och jag har som sagt för mig att Apple faktiskt hade det så tidigare på sin egen webbplats).
Najs! Det hade dock varit önskvärt att kunna hitta filmer av denna typ sorterade i kategorier (och jag har som sagt för mig att Apple faktiskt hade det så tidigare på sin egen webbplats).
Alla videoklipp finns på Apples YouTube-kanal, så det är bara att gå in och snabbskrolla, alternativt använda sökfunktionen. Testa med olika sökord som iOS 11. Vad jag vet så släpptes inga andra videoklipp än "iPad-iOS11-serien". Vill man gräva ner sig riktigt mycket så kan man ju kolla på keynoten. Annars är länken i föregående inlägg väldigt användbar.