Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kände samma sak när jag bytte från min 7plus, saknar bredden på tangentbordet, men jag börjar vänja mig nu efter nån månad. Annars tycker jag X helt klart en uppgradering i övrigt, men hade inte haft nåt emot en Xplus.
Kände samma sak när jag bytte från min 7plus, saknar bredden på tangentbordet, men jag börjar vänja mig nu efter nån månad. Annars tycker jag X helt klart en uppgradering i övrigt, men hade inte haft nåt emot en Xplus.
En koreansk herre vid namn Lee Gunho har skapat en konceptvideo för hur Iphone X Plus skulle kunna se ut. Hans design gör telefonen både högre och bredare, ska bli intressant att se om Apple kör på den linjen eller bara gör telefonen större på höjden.
En koreansk herre vid namn Lee Gunho har skapat en konceptvideo för hur Iphone X Plus skulle kunna se ut. Hans design gör telefonen både högre och bredare, ska bli intressant att se om Apple kör på den linjen eller bara gör telefonen större på höjden.
För mig fanns det inget val då jag föredrar skärmar med bildförhållandet 16:9 och då blev det en 8 Plus. Om Apple väljer att fortsätta med sitt nya bildförhållande de introducerade iom iPhone X måste de släppa en Plusmodell som har en skärm som är minst lika bred som dagens 8 Plus om jag skall fortsätta hålla mig till Apple.