Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Just det! Ida ("från tekniksiten 99.se") blir intervjuad om nya trender i P1-morgon. Lyssna ungefär 8:15 (absolut tid) i reportaget, eller ungefär 2:22:00 in i strömmen.
Just det! Ida ("från teknikbiten 99.se") blir intervjuad om nya trender i P1-morgon. Lyssna ungefär 8:15 (absolut tid) i reportaget, eller ungefär 2:22:00 in i strömmen.
Trots att jag får panikartade känslor i magen när jag blir tillfrågad att göra sånt här säger jag tydligen ja. Vet inte varför jag plågar mig så. Klart lättare att själv va journalisten.
Trots att jag får panikartade känslor i magen när jag blir tillfrågad att göra sånt här säger jag tydligen ja. Vet inte varför jag plågar mig så. Klart lättare att själv va journalisten.
Rent allmänt tycket jag det är bra när sakkunniga intervjuas. Nu har jag ju inte lyssnat, men jag antar att det borde anses som en extremt bra marknadsföring av 99.se. Deltagande i ett av Sveriges seriösaste nyhetsmagasin går inte av för hackor att delta i nar man inte är anklagad.
För den som vill se allas vår kära Ida prata insiktsfullt om trenderna från MWC i SVT Morgon kan hon beskådas i klippet länkat nedan, cirka 2.10 tim in i klippet.
För den som vill se allas vår kära Ida prata insiktsfullt om trenderna från MWC i SVT Morgon kan hon beskådas i klippet länkat nedan, cirka 2.10 tim in i klippet.
Märker nu hela tiden när jag utför mitt dagliga tekniksurfande på internet att det står: Vi har pratat med Apple experten Ida Blix från 99.se. Nu citerade jag SvD men jag har sett många liknande formuleringar.